09-11/04/2020 Συναυλία με την διεθνούς φήμης πιανίστα Μαρία Αστεριάδη και του βιολονίστα Kurt Nikkanen  
Asteriadou

Δελτίο Τύπου

Ludwig van Beethoven – 250 χρόνια από τη γέννησή του

Το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης τιμά το μεγάλο συνθέτη με δυο αφιερώματα, με τη συνδρομή σπουδαίων καλλιτεχνών, γνωστών στη χώρα μας και στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, στις 9 και 11 Μαρτίου 2020, το Κρατικό Ωδείο έχει την τιμή να φιλοξενεί τη διεθνούς φήμης πιανίστα, Μαρία Αστεριάδου και το σύζυγό της, βιολονίστα, Kurt Nikkanen, για masterclass και συναυλία.

Οι καλλιτέχνες θα προσφέρουν στους ενδιαφερόμενους στις 9 και 11 Μαρτίου, masterclass βιολιού με τον Kurt Nikkanen, πιάνου με τη Μαρία Αστεριάδου  και μουσικής δωματίου.

Ο τίτλος του masterclass είναι:  «Ήχος και ενότητα» που αναφέρεται στο πώς βγάζουμε στο όργανο τον ήχο που προκαταβολικά έχουμε σχεδιάσει ότι θέλουμε να ακούσουμε; Με ποιο τρόπο σκεφτόμαστε την εξέλιξη των ήχων (νοτών, συγχορδιών,  διαστημάτων) και πώς συσχετίζονται μεταξύ τους για τη δημιουργία, μιας φράσης, ενότητας, και γενικότερα ολοκλήρου του έργου. 

Πληροφορίες για το σεμινάριο στη Γραμματεία του ΚΩΘ, τηλ 2316009657

Την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020, ώρα 21.00 οι καλλιτέχνες θα δώσουν συναυλία με ελεύθερη είσοδο για όλους.

Το  πρόγραμμά της συναυλίας αναλυτικά περιλαμβάνει:

Ludwig van Beethoven

Sonata No. 4 in A Minor, op. 23

  1. Presto
  2. Andante scherzoso, piu allegretto
  3. Allegro molto

Sonata No. 5 in F Major, op.24

  1. Allegro
  2. Adagio molto espressivo
  3. Scherzo: Allegro molto
  4. Rondo: Allegro ma non troppo

Διάλειμμα

Sonata No. 9 in A Major, op.47 “Kreutzer”

  1. Adagio sostenuto-Presto
  2. Andante con variazioni
  3. Presto

KURT NIKKANEN, βιολί. Ο Αμερικανός βιολoνίστας Kurt Nikkanen είναι διεθνής σολίστ υψηλότατου επιπέδου. Γεννημένος στο Χάρτφορντ του Κοννέκτικατ, ξεκίνησε σπουδές βιολιού σε ηλικία τριών ετών, και συνέχισε με δασκάλους του τους  Roman Totenberg και Jens Ellerman. Σε ηλικία δώδεκα ετών έκανε το ντεμπούτο του στο Carnegie Hall, παίζοντας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων της Νέας Υόρκης. Δύο χρόνια αργότερα προσκλήθηκε από τον Zubin Mehta για να εκτελέσει το Concerto No.1 του Paganini με τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης για μια Συναυλία Νέων. Σπούδασε με τη Dorothy DeLay στη Σχολή Juilliard. Ο κ. Nikkanen λαμβάνει τακτικά προσκλήσεις από κορυφαίες ορχήστρες και παρουσιαστές στις Η.Π.Α. και την Ευρώπη και έχει περιοδεύσει στην Ιαπωνία και την Άπω Ανατολή. Έχει συνεργαστεί με πολλούς από τους πιο γνωστούς διευθυντές ορχήστρας του κόσμου, όπως οι Hirokami, Jarvi, Kreizberg, Fischer, Litton και Nelsons. Στη Βόρεια Αμερική έχει εμφανιστεί με τις συμφωνικές ορχήστρες του Ντάλας, του Σαιντ Λούις και του Ντιτρόιτ, την Ορχήστρα της Μινεσότα, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Σαν Φρανσίσκο, τη Φιλαρμονικήςτου Λος Άντζελες και την Ορχήστρα του Κλίβελαντ και στην Ευρώπη με τη Συμφωνική Ορχήστρα του BBC, τη Royal Philharmonic, τη BBC Philharmonic, τη Deutsches Symphonie-Orchester Berlin, τη Rotterdam Philharmonic και τη Dresden Staatskapelle. Έχει εμφανιστεί επίσης με την Εθνική Ορχήστρα του Βελγίου, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Τρόντχαϊμ και την ορχήστρα RAI του Τορίνο, την Ορχήστρα της Γαλικίας, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Μπιλμπάο, τη Μαλαισιανή Φιλαρμονική Ορχήστρα και τη Σουηδική Ορχήστρα Δωματίου. Ο Nikkanen έχει πραγματοποιήσει επιτυχημένες εμφανίσεις με εκτελέσεις του κονσέρτου του Ντβόρζακ με την Τσέχικη Φιλαρμονική Ορχήστρα και τον Vladimir Ashkenazy, τόσο στην Πράγα όσο και σε περιοδεία στις ΗΠΑ, με συναυλίες στη Νέα Υόρκη και το Σικάγο. Με την Εθνική Ορχήστρα Δωματίου της Ουάσιγκτον, υπό την διεύθυνση του Piotr Gajewski, ο Kurt Nikkanen ηχογράφησε το κονσέρτο για βιολί του Steven R. Gerber, το οποίο γράφτηκε ειδικά για αυτόν, για την Koch International. Ο κ. Nikkanen ερμήνευσε σε παγκόσμια πρεμιέρα το Concerto Alla Madre του Mikko Heinio και στη συνέχεια το ηχογράφησε για τη Sony Classical με την Τουρκική Φιλαρμονική Ορχήστρα υπό τον Petri Sakari το οποίο κυκλοφόρησε το 2010 αποκομίζοντας διθυραμβικά σχόλια. Η ηχογράφηση του Κονσέρτου για βιολί του William Walton με τη New Haven Symphony κυκλοφόρησε από την εταιρεία Nimbus Alliance και περιελήφθη στην επιλογή “Critic’s Choice” του περιοδικού Gramophone για το 2010. Τον Μάιο του 2010, ο Nikkanen έδωσε την πρεμιέρα του Κονσέρτου για Βιολί του Thomas Adès με τη New York City Ballet Orchestra (της οποίας είναι και εξάρχων βιολονίστας) αποσπώντας θερμούς επαίνους από τους New York Times για την «εξαιρετική» ερμηνεία του. Μερικά από τα σημαντικότερα γεγονότα της ερχόμενης σεζόν περιλαμβάνουν τη ερμηνεία του συνόλου των String Trios του Beethoven στο Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου του Ελ Πάσο με τον τσελίστα Zuill Bailey και τον βιολιστή Scott Rawls. Ο κ. Nikkanen δίνει τακτικά συναυλίες με τη σύζυγό του, Μαρία Αστεριάδου, στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό.

 

 

ΜΑΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑΔΟΥ, Πιανίστα. Η Ελληνίδα πιανίστα Μαρία Αστεριάδου, την οποία η εφημερίδα The New York Times χαρακτήρισε ως «καλλιτέχνιδα με έντονη προσωπικότητα, ιδιαίτερη δεξιοτεχνική άνεση και αυτοπεποίθηση καθώς και με μια βαθιά αντίληψη περί αισθητικής», είναι διακεκριμένη σολίστ, μουσικός δωματίου και παιδαγωγός. Καλλιτέχνης της Steinway, η Μαρία Αστεριάδου έχει εμφανιστεί σε συναυλίες και ως σολίστ με ορχήστρα στις σημαντικότερες αίθουσες συναυλιών σε Ηνωμένες Πολιτείες, Νότια Αμερική, Καναδά και Ευρώπη. Έχει συνεργαστεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Μόσχας, την Academy of Saint Martin in the Fields, την Orpheus Chamber Orchestra, την Εθνική Συμφωνική της Κόστα Ρίκα, τη Stuttgart Kamerata, τη Φιλαρμονική του Λουξεμβούργου, την Ορχήστρα Δωματίου του Βουκουρεστίου, τη Φιλαρμονική του Ιασίου της Ρουμανίας, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Adrian (Michigan), την Καναδική Ακαδημία Μουσικής Δωματίου, τη Louisiana Sinfonietta, την Καμεράτα των Φίλων της Μουσικής καθώς και με τις Κρατικές Ορχήστρες Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Έχει επίσης εμφανιστεί στο WQXR στη Νέα Υόρκη και στο WRTI σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Φιλαδέλφειας. Η Μαρία Αστεριάδου έχει ηχογραφήσει όλα τα έργα μουσικής δωματίου για πιάνο και έγχορδα του Νίκο Σκαλκώτα με τον βιολονίστα Γιώργο Δεμερτζή και το Νέο Ελληνικό Κουαρτέτο για την εταιρεία BIS, λαμβάνοντας τα πιο εγκωμιαστικά σχόλια από το BBC και τα περιοδικά Gramophone και Repertoire: «Ο Δεμερτζής και η Αστεριάδου αποδίδουν όλη του την οργή, τη θλίψη και την παράνοια. Το δίδυμο Argerich και Kremer μπορεί να μας έδωσε ψυχική ανάταση, ένταση και ανθρώπινο δράμα. Το ελληνικό δίδυμο όμως μας έδωσε μια εκδοχή που είναι αυστηρή, έντονη και μυστηριώδης: ίσως η καλύτερη εισαγωγή στη μουσική που μας δίνει την εντύπωση μιας πραγματικής αποκάλυψης». Στην ίδια εταιρεία έχει επίσης ηχογραφήσει το έργο του Concertino for Two Pianos, καθώς και το πλήρες έργο για βιολί και πιάνο του Carl Nielsen. Άλλες ηχογραφήσεις περιλαμβάνουν έργα των Ελλήνων συνθετών Γιώργου Σικελιανού, Αιμίλιου Ριάδη, Ντίνου Κωνσταντινίδη, Δημήτρη Μητρόπουλου και του Αμερικανικού συνθέτη Ron Wasserman. Η Μαρία Αστεριάδου είναι Καθηγήτρια στο Precollege Division της Μουσικής Σχολής του Μανχάταν, και στο Κρατικό Πανεπιστήμιο του Kutztown της Πενσυλβάνια, όπου είναι επίσης και Καλλιτεχνική Διευθύντρια του ομώνυμου Καλοκαιρινού Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου. Είναι επίσης τακτική Καθηγήτρια Μουσικής Δωματίου στο διετή διαγωνισμό New York International Piano Competition και δίνει συχνά σεμινάρια σε Πανεπιστήμια και Ωδεία στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό. Είναι μέλος καλλιτεχνικού-διδακτικού προσωπικού σε πολλά φεστιβάλ, όπως το Summer Arts Institute του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, η Διεθνής Σχολή Μουσικών Τεχνών του Καναδά, του El Paso Pro Musica, του West Branch International Music Festival της Νέας Υόρκης και το Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου (FIMCE) στην La Serena της Χιλής. Στην πατρίδα της έχει εμφανιστεί στα εργαστήρια του Μουσικού Χωριού, στο Διεθνές Φεστιβάλ Αγίου Γεωργίου, στο Εργαστήριο Πιάνου του Μεγάρου Μουσικής, στο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Νέων στο Πόρτο Καρράς και στα Εργαστήρια Πιάνου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Από το 2017 είναι φιλοξενούμενη καλλιτέχνης (artist-in-residence) στο Conservatorio Nacional de Musica της Δομινικανής Δημοκρατίας. Συμμετέχει επίσης στο διοικητικό συμβούλιο του Ελληνοαμερικανικού Πολιτιστικού Ιδρύματος στη Νέα Υόρκη και είναι μέλος της Εθνικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής (MTNA). Η Μαρία Αστεριάδου είναι Διδάκτωρ μουσικής της Μουσικής Σχολής του Μανχάταν, όπου σπούδασε δίπλα στην Constance Keene. Έχει επίσης πάρει το Master of Music από τη Σχολή Juilliard, ως υπότροφη φοιτήτρια του Jacob Lateiner. Μετά τις σπουδές της στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, από όπου αποφοίτησε με πρώτο βραβείο, συνέχισε μεταπτυχιακές σπουδές στη Musik Hochschule του Φράιμπουργκ της Γερμανίας, όπου μαθήτευσε δίπλα στον Tibor Hazay και έλαβε το δίπλωμα της Σολίστ με έπαινο. Έχει επίσης συνεργαστεί με την Δόμνα Ευνουχίδου, τον Vitalij Margulis, τον Gyorgy Sebok και τον Richard Goode.

 

22/03/2023 Το πιανιστικό σύνολο "Krama Piano Ensemble", στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023 στις 7 το βράδυ.
 

21 06 2020

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μία «γιορτή» του πιάνου θα απολαύσουμε στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (ΚΩΘ) με το πιανιστικό σύνολο «Krama Piano Ensemble», που εμφανίζεται στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023 στις 7 το βράδυ. Το σύνολο ίδρυσε το 2004 η καθηγήτρια του ΚΩΘ Ζωή Σαμσαρέλου με την αρχική ονομασία «Temperamentum». Αποτελείται από πιανίστες που ερμηνεύουν έργα για 4 ή περισσότερα χέρια σε ένα ή δύο πιάνα. Όλοι οι πιανίστες είναι απόφοιτοι της τάξης της κυρίως στο ΚΩΘ, οι οποίοι δραστηριοποιούνται καλλιτεχνικά εντός και εκτός Ελλάδος. Τα μέλη του συνόλου εναλλάσσονται στις συναυλίες, γύρω από ένα σταθερό πυρήνα μόνιμων μελών.

Το σύνολο έχει εμφανιστεί σε συναυλίες στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο ΚΩΘ και στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στο πλαίσιο του αφιερώματος στο Φεστιβάλ Πηλίου (2019). Οι συναυλίες του συνόλου βασίζονται σε συγκεκριμένη θεματική κάθε φορά, όπως το αφιέρωμα σε Έλληνες συνθέτες και σε έργα εμπνευσμένα από την τζαζ. Το πρώτο εξάμηνο του 2023 έχουν προγραμματιστεί συναυλίες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Βόλο, με θέμα τα 4 βασικά στοιχεία της Φύσης: Γη, Αέρας, Νερό και Φωτιά – στα οποία κατά τους αρχαίους Έλληνες βασίζεται η δομή του κόσμου.

Το πρόγραμμα της συναυλίας τις 22/3 έχει τίτλο «Κράσις – Τα Τέσσερα Στοιχεία». Όπως εξηγεί η Ζωή Σαμσαρέλου, το πρόγραμμα βασίζεται στην αντίληψη των προσωκρατικών φιλοσόφων (6ος - 5ος αι. π.Χ.) ότι η πρωταρχική αρχή των όντων είναι ο αέρας, το νερό και η φωτιά, το άπειρο κι οι αριθμοί, και κατ’ επέκταση στη θεωρία του Ιπποκράτη (5ος - 4ος αι. π.Χ.), θεμελιωτή της επιστημονικής ιατρικής, ότι τα 4 στοιχεία (γη, αέρας, νερό, φωτιά), αντιστοιχούν σε ένα όργανο του σώματος και σε μία εποχή του έτους. Κατά τον Ιπποκράτη, υπό την επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος, στο σώμα εμπεριέχονται τέσσερις ζωογόνοι χυμοί που διαμορφώνουν την ιδιοσυγκρασία κάθε ανθρώπου. Ο όρος «Κράσις» υποδηλώνει τη σωστή αναλογία των χυμών.

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Claude Debussy (1862-1918)

“Pour invoquer Pan dieu du vent d’été» (Six épigraphes antiques)

- Ζωή Σαμσαρέλου, Ορέστης Σιωρόπουλος

Manuel de Falla (1876-1946)

Danza Ritual del Fuego

- Μαρία Τσιγάρα, Ιόλη Ρώσσιου

 

Astor Piazzolla (1921-1992)

“Verano Porteño” (Cuatro Estaciones Porteñas)

- Μαρία Τσιγάρα, Ευαγγελία Αργυροπούλου

Maurizio Kagel (1931-2008)

Der Eid von Hippoktrates για 3 πιανίστες σε ένα πιάνο

- Ευαγγελία Αργυροπούλου, Ιόλη Ρώσσιου, Ορέστης Σιωρόπουλος  

 

Claude Debussy

“Pour un tombeau sans nom” (Six épigraphes antiques)

- Ζωή Σαμσαρέλου, Ορέστης Σιωρόπουλος

 

Ιωάννης Γκίκας (γ. 1974)

Το κυνήγι της Δήμητρας (2012/2022)

- Mαρία Τσιγάρα

Νestor Τaylor (γ. 1963)

Scarlet letters, 3 piano preludes (2021)

“Alone together”

“Sunday dreaming”

“Choose to be me”

- Ευαγγελία Αργυροπούλου, Μιχάλης Καλτσίδης

 

Astor Piazzolla

“Otoño Porteño” (Cuatro Estaciones Porteñas)

- Ζωή Σαμσαρέλου, Ευαγγελία Αργυροπούλου

                        

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

George Frideric Handel (1685-1759)

“Allegro with Hornpipe” (Water Music), σε διασκευή Carl Burchard για πιάνο 4 χέρια

- Ιόλη Ρώσσιου, Μιχάλης Καλτσίδης

 

Camille Saint-Saëns (1835-1921)

“Aquarium”

“Le cygne” (Le carnaval des animaux)

- Ιόλη Ρώσσιου, Ορέστης Σιωρόπουλος

Γιώργος Κουμεντάκης (γ. 1959)

“Από την Τηθύν στη Μεσόγειο” (Μεσόγειος Έρημος, 1999)

- Ζωή Σαμσαρέλου

Astor Piazzolla

“Invierno Porteño” (Cuatro Estaciones Porteñas)

- Ευαγγελία Αργυροπούλου, Ιόλη Ρώσσιου

 

Γιώργος Κουμεντάκης

“Ένας γρύλλος στο φαράγγι του Κοτσυφού”, για 3 πιανίστες σε ένα πιάνο (2012)

- Ζωή Σαμσαρέλου, Κατερίνα Παπάζογλου, Μαρία Τσιγάρα

 

Ασπασία Νασοπούλου (γ. 1972)

Ochto (2016)

- Κατερίνα Παπάζογλου

Igor Stravinsky (1882-1971)

“Sacrificial Dance of the Chosen Maiden” (The Rite of Spring)

- Ευαγγελία Αργυροπούλου, Ορέστης Σιωρόπουλος

Astor Piazzolla (1921-1992)

“Verano Porteño” (Cuatro Estaciones Porteñas)

- Κατερίνα Παπάζογλου, Ζωή Σαμσαρέλου

 

Λίγα λόγια για τους συντελεστές:

Ευαγγελία Αργυροπούλου

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Μουσική Παιδαγωγική (Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου), απόφοιτη ειδίκευσης πιάνου του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑΜΑΚ (τάξη Ζ. Σαμσαρέλου) και διπλωματούχος του ΚΩΘ (τάξη Ζ. Σαμσαρέλου). Έχει βραβευτεί σε πανελλήνιους διαγωνισμούς πιάνου. Είναι εκπαιδευτικός μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και συνεργάζεται ως συνοδός-πιανίστα με διάφορα ωδεία καθώς και με το Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου.

Μιχάλης Καλτσίδης

Διπλωματούχος πιάνου του ΚΩΘ το 2019 (τάξη Ζ. Σαμσαρέλου). Έχει συμμετάσχει σε σύνολα μουσικής δωματίου. Έχει βραβευτεί σε πανελλήνιους διαγωνισμούς πιάνου. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ και τώρα φοιτά στο μεταπτυχιακό τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ.

Κατερίνα Παπάζογλου

Κάτοχος  M.A. in Music, 2008, California State University, Los Angeles, (advisor  Dr. David Connors) με υποτροφία Fulbright, απόφοιτος του Τμήματος Μουσικής  Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑΜΑΚ (τάξη Ζ. Σαμσαρέλου) και διπλωματούχος πιάνου και φούγκας του Δημοτικού Ωδείου Κοζάνης (2000, τάξη Γιώργου Τζούκα). Είναι  διορισμένη εκπαιδευτικός μουσικής σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας, έχει εργαστεί ως καθηγήτρια πιάνου και μουσικής συνοδείας (Βερολίνο, Σιγκαπούρη, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη) κι έχει δώσει ατομικά ρεσιτάλ.

Ιόλη Ρώσσιου

Απόφοιτη του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑΜΑΚ με ειδίκευση στη Σύνθεση και κατεύθυνση Σύγχρονης Μουσικής, κάτοχος διπλώματος πιάνου (ΚΩΘ τάξη Ζ. Σαμσαρέλου) και πτυχίου φούγκας (ΚΩΘ τάξη Κώστα Τσούγκρα). Εργάζεται ως καθηγήτρια πιάνου, μουσικής αγωγής και χορωδίας στη Θεσσαλονίκη και είναι εξωτερική συνεργάτης των Θεατρικών Εργαστηρίων του ΚΘΒΕ. Ως συνθέτρια έχει γράψει μουσική για παιδικά παραμύθια, για το ΚΘΒΕ και για μικρούς θιάσους και έχει συνεργαστεί με την ΕΡΤ 3. 

Ορέστης Σιωρόπουλος

Σπουδαστής Γ΄ Ανωτέρας του ΚΩΘ (τάξη Ζ. Σαμσαρέλου), απόφοιτος του Δημοτικού Ωδείου Καρδίτσας (πτυχία Αρμονίας και Αντίστιξης), φοιτητής του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑΜΑΚ. Έχει διακριθεί με Β΄ Βραβείο στον πανελλήνιο διαγωνισμό "Τάσος Παππάς", έχει συμμετάσχει σε σύνολα μουσικής δωματίου κι έχει συμπράξει ως σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης.

Μαρία Τσιγάρα

Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Διδακτική της Μουσικής του τμήματος ΜΕΤ του ΠΑΜΑΚ, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, κάτοχος Διπλώματος Πιάνου από το ΚΩΘ (τάξη Ζ. Σαμσαρέλου) και Πτυχίου Αρμονίας (τάξη Κώστα Τσούγκρα). Έχει συμπράξει ως σολίστ με την Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης, έχει λάβει μέρος ως πιανίστρια στον 1ο Διεθνή Διαγωνισμό Διεύθυνσης Ορχήστρας "Felix Mendelssohn" της Συμφωνικής Ορχήστρας Δήμου Θεσσαλονίκης κι έχει δώσει ατομικά ρεσιτάλ. Από το 2002 εργάζεται ως συνοδός και καθηγήτρια πιάνου σε ωδεία της Θεσσαλονίκης. Έχει συνεργαστεί με το Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου.

Στο πρόγραμμα συμμετέχει και η Ζωή Σαμσαρέλου.

Υποκατηγορίες

Χορηγικά Προγράμματα
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης

    Πρόταση χορηγίας,
    Εκπαιδευτικά προγράμματα
    Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης

    Νοέμβριος 2018 – Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • Τα μαθήματα αλλιώς

    Πρόταση χορηγίας για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού-καλλιτεχνικού, επιμορφωτικού forum
    «Τα μαθήματα αλλιώς»

    30 Μαρτίου – Απριλίου 2019
    Περισσότερα
  • Πρόταση χορηγίας για την οργάνωση συναυλίας της ορχήστρας εφήβων του Κ.Ω.Θ με έργα γραμμένα ειδικά για την ανωτέρω ορχήστρα.

    Πρόταση χορηγίας για την οργάνωση συναυλίας της ορχήστρας εφήβων του Κ.Ω.Θ με έργα γραμμένα ειδικά για την ανωτέρω ορχήστρα

    Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • Το Άρωμα της Μουσικής - Ανοιχτή πόρτα στους νέους

    Πρόταση χορηγίας για διοργάνωση συναυλίας για την παρουσίαση & ανάδειξη νέων σπουδαστών που διακρίνονται στους διαγωνισμούς του Κ.Ω.Θ.
    Το Άρωμα της Μουσικής - Ανοιχτή πόρτα στους νέους

    Χειμώνας 2018-2019
    Περισσότερα
  • ορχήστρα δωματίου Contra Tempo

    Πρόταση χορηγίας για την υποστήριξη της ορχήστρας δωματίου "Contra Tempo"

    Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • παράσταση Opera Buffa

    Πρόταση χορηγίας, για την παράσταση "Opera Buffa" - Υποστήριξη νέων καλλιτεχνών

    Δεκέμβριος –Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • Αριστοφανική κωμωδία Όρνιθες

    Πρόταση χορηγίας της Αριστοφανικής κωμωδίας «Όρνιθες» διασκευασμένη σε παραμύθι με μουσική υποστήριξη και χορό

    Μάρτιος και Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • δημιουργία βιβλίου και εκπαιδευτικού cd/dvd

    Πρόταση χορηγίας για τη δημιουργία βιβλίου και εκπαιδευτικού cd/dvd με πρωτότυπα μουσικά έργα γραμμένα για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας

    Εντός του 2019
    Περισσότερα
  • κατασκευή επιτραπέζιου εκπαιδευτικού παιχνιδιού

    Πρόταση χορηγίας για την κατασκευή επιτραπέζιου εκπαιδευτικού παιχνιδιού με τίτλο «Η μουσική και ο κόσμος της»

    Εντός του 2019
    Περισσότερα
  • έκδοση ιστορικού λευκώματος

    Πρόταση χορηγίας για την έρευνα και την έκδοση ιστορικού λευκώματος του πρώτου Διευθυντή του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης κ. Καζαντζή Αλέξανδρου

    Εντός του 2019
    Περισσότερα
  • Ανάδοχος μουσικού οργάνου

    Ανάδοχος μουσικού οργάνου

    Πρόταση συντήρησης μουσικού οργάνου από 10 euro το μήνα.
    Περισσότερα

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι


 on line Κατάλογος Βιβλιοθηκών ΑΠΘ      Bιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας      Σύλλογος Γονέων του ΚΩΘ      Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος      Συλ. Κατ. Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών