Χασιώτης Kωνσταντίνος

Γεννήθηκε το 1966, απόφοιτος του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης 1993, της Ανωτάτης Μουσικής Σχολής “Folkwang” του Essen της Γερμανίας 1995, αλλά και πτυχιούχος της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου.
Συνδυάζει την ενεργό καλλιτεχνική παρουσία με την έρευνα και τη διδασκαλία της μουσικής πράξης.
Ως σολίστ έχει συμπράξει:
με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης
2005: την ορχήστρα του City University London και
2010: την Portobello Orchestra (2010).
Έχει δώσει επίσης πολλά ατομικά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, παίζοντας όμποε και αγγλικό κόρνο.
Το ρεπερτόριό του περιλαμβάνει έργα από το μπαρόκ, την προκλασική, την κλασική και τη ρομαντική περίοδο έως τα ποικίλα ρεύματα της σύγχρονης μουσικής του 20ού και 21ου αιώνα.
Συνεργάζεται με πολλούς Έλληνες και ξένους διακεκριμένους σολίστες και συνθέτες, παρουσιάζοντας σε πρώτες εκτελέσεις έργα για όμποε και αγγλικό κόρνο, ορισμένα από τα οποία μάλιστα γράφτηκαν για τον ίδιο.
- 1994-2004: υπήρξε μέλος και των δύο συμφωνικών ορχηστρών της Θεσσαλονίκης.
- Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια σε Ελλάδα και Βρετανία.
Από το 2000 διδάσκει όμποε στο Κρατικό Ωδείο Θεσ/νίκης.
Το 2002 εξελέγη μέλος ΔΕΠ στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας όπου υπηρετεί σήμερα στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή, και διδάσκει όμποε, αγγλικό κόρνο, μουσική δωματίου, τεχνικές ορχηστρικού παιξίματος και προετοιμάζει την Ορχήστρα Πνευστών και τα πνευστά της Συμφωνικής ορχήστρας του Τμήματος.
Διδάκτορας του City University του Λονδίνουr
Έχει οργανώσει και διδάξει σε σεμινάρια σε διάφορα Μουσικά Σχολεία και ωδεία της Βορείου Ελλάδος.
Μέσω του προγράμματος Erasmus έχει διδάξει στο Μουσικό Τμήμα του Malmö στη Σουηδία.
Τον Φεβρουάριο του 2016 προσκλήθηκε για συναυλίες και σεμινάρια σε σειρά Πανεπιστημίων των ΗΠΑ.
Τα ερευνητικά και καλλιτεχνικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην ιστορική έρευνα της μουσικής και των σύγχρονων επιστημονικών καινοτομιών και στην εφαρμογή τους στη μουσική εκτέλεση και διδασκαλία, στην επιμέλεια κριτικών και ερμηνευτικών εκδόσεων μουσικών έργων και στην οργάνωση και προετοιμασία μεγάλων συνόλων πνευστών.