02/04/2022  
Ρεσιτάλ του διακεκριμένου Άγγλου πιανίστα Sam Haywood στο Κ.Ω.Θ. το Σάββατο 2 Απριλίου 2022 και ώρα 20:30. 

 

21 06 2020

 

Ρεσιτάλ του διακεκριμένου Άγγλου πιανίστα Sam Haywood θα απολαύσουμε στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (ΚΩΘ) το Σάββατο 2 Απριλίου 2022, ώρα 20.30 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Μελίνα Μερκούρη» του ΚΩΘ (Φράγκων 15) με ελεύθερη είσοδο. Ο καλλιτέχνης θα παρουσιάσει ένα απαιτητικό πρόγραμμα με έργα των Bach-Busoni, Chopin, Liszt, Tailleferre και Taylor.

Συγκεκριμένα, το ρεσιτάλ περιλαμβάνει δύο εμβληματικά έργα του ρεπερτορίου: την πασίγνωστη Chaconne του J. S. Bach σε μεταγραφή του δεξιοτέχνη πιανίστα Ferruccio Busoni, και την μνημειώδη Σονάτα του Liszt. Ενδιάμεσα θα ακούσουμε την δημοφιλή Fantaisie-Impromptu του Chopin, η οποία πλαισιώνεται από δύο όμορφες μινιατούρες: την Impromptu της Γαλλίδας Germaine Tailleferre και το Πρελούδιο αρ. 1 «Το τελευταίο όνειρο» του Έλληνα Νέστωρ Ταίηλορ.
Ο πιανίστας Sam Haywood έχει εμφανιστεί σε ορισμένες από τις σπουδαιότερες αίθουσες συναυλιών, όπως Carnegie Hall, Kennedy Center (Νέα Υόρκη), Philharmonie de Paris, Vienna Konzerthaus και Wigmore Hall (Λονδίνο). Η εφημερίδα New York Times επαίνεσε «την γεμάτη πάθος καλλιτεχνική φύση και την απαστράπτουσα καθαρότητα» της ερμηνείας του, ενώ η Washington Post έγραψε για το «εκθαμβωτικό και εμπνευσμένο παίξιμό του». Διατηρεί ιδιαίτερους δεσμούς με την Ινδονησία, όπου έχει παίξει και διδάξει επί πολλά έτη.
Ασχολείται με ευρύ φάσμα του πιανιστικού ρεπερτορίου και νιώθει το ίδιο άνετα ως σολίστ, μέλος συνόλου μουσικής δωματίου ή συνοδός τραγουδιστών. Έχει περιοδεύσει εκτενώς ως ντούο με τον Αμερικανό βιολονίστα Joshua Bell και με τον Βρετανό τσελίστα Steven Isserlis.
Έχει συνθέσει αρκετές οργανικές μινιατούρες, συμπεριλαμβανομένου του έργου “The Other Side”, που έκανε πρεμιέρα στο Konzerthaus της Βιέννης. Το “Song of the Penguins” για φαγκότο και πιάνο, αφιερωμένο στον Roger Birnstingl, εκδόθηκε από τον οίκο Emerson. Επί του παρόντος ολοκληρώνει μία παραγγελία για πιάνο και κουαρτέτο εγχόρδων.
Έχοντας πάθος με τα ιστορικά όργανα, το 2010 ηχογράφησε ένα άλμπουμ με έργα Chopin στο Pleyel πιάνο του συνθέτη, μέρος της Cobbe Collection, στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 ετών από την γέννησή του. Άλλες ηχογραφήσεις περιλαμβάνουν τα Πρελούδια του Stanford και τα έργα για πιάνο του Julius Isserlis για την εταιρεία Hyperion Records. Με την Sony έχει ηχογραφήσει μία επιλογή έργων που συνέθεσε το παιδί-θαύμα Alma Deutscher, ενώ επίσης εμφανίζεται στο άλμπουμ “Musical Gifts” του Joshua Bell.
Την τρέχουσα καλλιτεχνική περίοδο θα εμφανιστεί σε κοντσέρτα, σόλο ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε Μεγάλη Βρετανία, Νότια Αμερική, Γερμανία και Κορέα. Επιπλέον, πρόκειται να ηχογραφήσει άλμπουμ για τις εταιρείες Warner Classics και Deux-Elles και να παρουσιαστεί σε ζωντανή εκπομπή του BBC Radio.
Είναι καλλιτεχνικός διευθυντής και συνιδρυτής του Solent Music Festival, το οποίο διεξάγεται ετησίως στην πόλη Lymington (Αγγλία). Το 2022 συμπληρώνονται 10 χρόνια από την έναρξη του φεστιβάλ. Αυτό το διάστημα, ο Sam Haywood έχει εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη.

Συναυλία Covid Free
Οι θεατές εισέρχονται στον χώρο κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης:
1) πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, που εκδίδεται 30 μέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο, με ισχύ έως 90 ημέρες μετά από αυτόν, συνδυαστικά με
2) αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος ταυτοπροσωπίας.
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή, που σαρώνεται ηλεκτρονικά στην είσοδο μέσω ειδικής εφαρμογής. Οι παραπάνω υποχρεώσεις περιλαμβάνουν και ανηλίκους, 12 ετών και άνω.

Οι ανήλικοι θεατές 6 έως 17 ετών δύνανται να προσκομίζουν εναλλακτικά δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, στην οποία προβαίνει είτε οιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ. aρ. 1 σχετικού. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα. Τηρούνται αυστηρά όλα τα μέτρα ασφαλούς διεξαγωγής ζωντανών θεαμάτων της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού COVID-19. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

 

Επόμενες Εκδηλώσεις

Παρουσίαση CD με έργα Ελλήνων συνθετών: ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΟΥΓΚΡΑΣ - ΦΑΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
Τετάρτη 6/4 ώρα 8:00 μ.μ. – αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» του ΚΩΘ – είσοδος ελεύθερη

Αφιέρωμα στον Giovanni Bottesini: ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΙΑΡΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ & ORPHEUS SOLOISTS
Σάββατο 9/4 ώρα 8:30 μ.μ. – αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» του ΚΩΘ – είσοδος ελεύθερη

 

Συναυλία Covid Free

Οι θεατές εισέρχονται στον χώρο κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης:
1) πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, που εκδίδεται 30 μέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο, με ισχύ έως 90 ημέρες μετά από αυτόν, συνδυαστικά με
2) αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος ταυτοπροσωπίας.
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή, που σαρώνεται ηλεκτρονικά στην είσοδο μέσω ειδικής εφαρμογής. Οι παραπάνω υποχρεώσεις περιλαμβάνουν και ανηλίκους, 12 ετών και άνω.

Οι ανήλικοι θεατές 6 έως 17 ετών δύνανται να προσκομίζουν εναλλακτικά δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, στην οποία προβαίνει είτε οιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ. αριθμ. 1 σχετικού. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα. Τηρούνται αυστηρά όλα τα μέτρα ασφαλούς διεξαγωγής ζωντανών θεαμάτων της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού COVID-19. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

 

 

 

02/03/2022  

200+1 χρόνια από την Ελληνική Εξέγερση για την Ελευθερία. Ορχήστρα Εγχόρδων NOMOS. Μουσική Διεύθυνση Δημοσθένης Φωτιάδης

 

 

21 06 2020

 

Την Κυριακή 20 Μαρτίου 2022, ώρα 19.30 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Μελίνα Μερκούρη» του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, Φράγκων 15, με ελεύθερη είσοδο, φιλοξενούμε μια παράσταση λόγου και μουσικής, ένα αφιέρωμα στα 200+1 χρόνια από την Ελληνική Εξέγερση για την Ελευθερία.

Η εκδήλωση αποτελεί μια πρόταση μνήμης και αναστοχασμού με αφορμή την συμπλήρωση δύο αιώνων από την ελληνική εξέγερση για την κατάκτηση της ελευθερίας. Η Ορχήστρα Εγχόρδων NOMOS (12 μουσικοί της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης) υπό την διεύθυνση του μαέστρου Δημοσθένη Φωτιάδη, παρουσιάζει ένα μουσικό πρόγραμμα με έργα Ελλήνων συνθετών που έχουν ως βασική επιρροή τους την Ελληνική μουσική παράδοση. Ανάμεσα στα μουσικά κομμάτια, ο λογοτέχνης Γιάννης Τσιτσίμης διαβάζει αποσπάσματα από ποιητές και συγγραφείς της εποχής του 1821 ή νεότερους που έγραψαν για το όραμα του μεγάλου αγώνα.
Η Ορχήστρα Εγχόρδων NOMOS δημιουργήθηκε το 2012 με πρωτοβουλία του αρχιμουσικού Δημοσθένη Φωτιάδη και με αφορμή το φεστιβάλ ανοιχτής έκφρασης και δημιουργίας «ΚΟΘ Underground» του Συλλόγου Μονίμων Υπαλλήλων της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε σε τρία διαδοχικά φεστιβάλ, στον κύκλο "Κυριακάτικα Πρωινά" της ΚΟΘ, στον 3ο κύκλο μουσικής δωματίου Κομοτηνής, καθώς και σε επετειακή συναυλία του Δήμου Κιλκίς, αποσπώντας κολακευτικές κριτικές και σχόλια. Η ορχήστρα αποτελείται από μουσικούς-μέλη της ΚΟΘ. Βιολί: Εύη Δελφινοπούλου, Κωνσταντίνος Καμπάνταης, Δέσποινα Παπαστεργίου, Κωνσταντίνος Παυλάκος, Πόπη Μυλαράκη, Ευαγγελία Κουζώφ, Αναστασία Μισυρλή, Βιόλα: Παύλος Μεταξάς, Δημήτρης Δελφινόπουλος, Βιολοντσέλο: Δημήτρης Πολυζωίδης, Ντμίτρι Γκουντίμοβ, Κοντραμπάσο: Μιχάλης Σαπουντζής.

Ο Γιάννης Τσιτσίμης γεννήθηκε στο Κιλκίς το 1966 και ζει στη Θεσσαλονίκη. Κείμενα, άρθρα και διηγήματά του δημοσιεύτηκαν κατά καιρούς σε πολλές εφημερίδες, λογοτεχνικά έντυπα και περιοδικά. Από το 1997 ασχολείται με την παραγωγή ταινιών μικρού και μεσαίου μήκους. Έχει γυρίσει 8 μικρού μήκους φιλμ και έχει εκδώσει 5 μυθιστορήματα και δύο συλλογές διηγημάτων. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδας και τακτικό μέλος της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης.
Ο Δημοσθένης Φωτιάδης σπούδασε στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης βιόλα, ανώτερα θεωρητικά και διεύθυνση ορχήστρας. Συνέχισε τις σπουδές του στη Hochschule für Musik, Münster και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, από όπου αποφοίτησε με άριστα. Είναι μέλος της ΚΟΘ, ιδρυτικό μέλος του ANIMUS Quartet, ενώ διδάσκει βιόλα και μουσική δωματίου στο ΚΩΘ. Ως αρχιμουσικός έχει διευθύνει την ΚΟΘ, την Συμφωνική Ορχήστρα και την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη Βαλκανική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, την Ορχήστρα Εγχόρδων ΝΟΜΟS, την Ορχήστρα ProMusica, τη Συμφωνική Ορχήστρα του ΚΩΘ, καθώς και διάφορα μουσικά σύνολα σε πρώτες εκτελέσεις έργων σύγχρονης μουσικής.

 

Στην εκδήλωση θα αναγνωστούν αποσπάσματα από τα παρακάτω κείμενα:
Δημοτικό τραγούδι του Πόντου: «Πάρθεν η Ρωμανία»
Τρία δημοτικά τραγούδια: «Της Λένως Μπότσαρη», «Του Βασίλη», «Του Κίτσου»
Αριστοτέλης Βαλαωρίτης (1824-1879): «Ο Δήμος και το καριοφίλι του», ποίημα
Ρήγας Φεραίος (1757-1798): «Θούριος», πατριωτικός ύμνος
Αλέξανδρος Υψηλάντης (1792-1828): «Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος», επαναστατική προκήρυξη
Χριστόφορος Περραιβός (1774-1863): «Επιστολή στον Ρήγα Φεραίο»
Ανδρέας Κάλβος (1792–1869): «Εις τον Ιερόν Λόχον», ποίημα
Σοφία Λαΐου (1970) & Μαρίνος Σαρηγιάννης (1973): «Οθωμανικές αφηγήσεις για την Ελληνική Επανάσταση», ιστορικές αναφορές
Διονύσιος Σολωμός (1798-1857): «Γυναίκα της Ζάκυθος», ποίημα
Διονύσιος Σολωμός (1798-1857): «Ελεύθεροι πολιορκημένοι», ποίημα
Νίκος Καζαντζάκης (1883-1957): «Ελευθερία ή θάνατος», απόσπασμα από τον «καπετάν Μιχάλη»
Ιωάννης Μακρυγιάννης (1797-1864): «Από το εγώ στο εμείς», απομνημονεύματα
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (1770-1843): «Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς….», απομνημονεύματα
Γιάννης Ρίτσος (1909-1990): «18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας», ποίημα
Διακήρυξη Γ’ Εθνοσυνέλευσης των Ελλήνων (1827): «Το σύνταγμα της Τροιζήνας»

και θα ακουστούν μουσικά αποσπάσματα από τα έργα:
Νίκος Σκαλκώτας (1904-1949): Πέντε Ελληνικοί χοροί για ορχήστρα εγχόρδων
Ηπειρώτικος – Κρητικός – Τσάμικος – Αρκαδικός – Κλέφτικος
Δημήτρης Σβυντρίδης: Δύο Θρακιώτικοι χοροί για ορχήστρα εγχόρδων
Λιανοχορταρούδια – Στέργιος
Γιάννης Κωνσταντινίδης (1903-1984): Δωδεκανησιακή σουίτα, προσαρμογή για ορχήστρα εγχόρδων
Της Καρπάθου – Της Καλύμνου – Τραγούδι και χορός της Ρόδου – Της Ρόδου – Τραγούδι του γάμου και χορός της Ρόδου
Νίκος Αστρινίδης (1921-2010): Δύο κομμάτια σε Ελληνικό ύφος. έργο 16c, για ορχήστρα εγχόρδων
Andante – Allegretto
Χρήστος Δέλλας (1900-1967): «Το πανηγύρι» για συμφωνική ορχήστρα (προσαρμογή για ορχήστρα εγχόρδων: Δημοσθένης Φωτιάδης)

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
«Πάρθεν η Ρωμανία» - Δημοτικό του Πόντου
«Αρκαδικός» - Νίκος Σκαλκώτας
«Της Λένως Μπότσαρη», «Του Βασίλη», «Του Κίτσου» - Δημοτικά τραγούδια
«Λιανοχορταρούδια» - Δημήτρης Σβυντρίδης
«Ο Δήμος και το καριοφίλι του» - Αριστοτέλης Βαλαωρίτης
«Ηπειρώτικος» - Νίκος Σκαλκώτας
«Θούριος» - Ρήγας Φεραίος
«Της Ρόδου» - Γιάννης Κωνσταντινίδης
«Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος» - Αλέξανδρος Υψηλάντης
«Τραγούδι και χορός της Ρόδου» - Γιάννης Κωνσταντινίδης
«Επιστολή στον Ρήγα Φεραίο» -Χριστόφορος Περραιβός
«Τσάμικος» - Νίκος Σκαλκώτας
«Εις τον Ιερόν Λόχον» - Ανδρέας Κάλβος
«Andante» - Νίκος Αστρινίδης
«Αφήγηση του Γιουζούφ Μπέη» - Σ. Λαΐου & Μ. Σαρηγιάννης
«Στέργιος» - Δημήτρης Σβυντρίδης
«Γυναίκα της Ζάκυθος» - Διονύσιος Σολωμός
«Της Καρπάθου» - Γιάννης Κωνσταντινίδης
«Ελεύθεροι πολιορκημένοι» - Διονύσιος Σολωμός
«Τραγούδι του γάμου και χορός της Ρόδου» - Γιάννης Κωνσταντινίδης
«Ελευθερία ή θάνατος» - Νίκος Καζαντζάκης
«Κρητικός» - Νίκος Σκαλκώτας
«Από το εγώ στο εμείς» - Ιωάννης Μακρυγιάννης
«Της Καλύμνου» - Γιάννης Κωνσταντινίδης
«Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς….» - Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
«Το πανηγύρι» - Χρήστος Δέλλας
«18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας» - Γιάννης Ρίτσος
«Allegretto» - Νίκος Αστρινίδης
«Το σύνταγμα της Τροιζήνας» - Διακήρυξη της Γ’ Εθνοσυνέλευσης των Ελλήνων
«Κλέφτικος» - Νίκος Σκαλκώτας

 

Συναυλία Covid Free

Οι θεατές εισέρχονται στον χώρο κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης:
1) πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, που εκδίδεται 30 μέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο, με ισχύ έως 90 ημέρες μετά από αυτόν, συνδυαστικά με
2) αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος ταυτοπροσωπίας.
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή, που σαρώνεται ηλεκτρονικά στην είσοδο μέσω ειδικής εφαρμογής. Οι παραπάνω υποχρεώσεις περιλαμβάνουν και ανηλίκους, 12 ετών και άνω.

Οι ανήλικοι θεατές 6 έως 17 ετών δύνανται να προσκομίζουν εναλλακτικά δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, στην οποία προβαίνει είτε οιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ. αριθμ. 1 σχετικού. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα. Τηρούνται αυστηρά όλα τα μέτρα ασφαλούς διεξαγωγής ζωντανών θεαμάτων της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού COVID-19. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

 

 

 

21 & 23/03/2022  

“Beethoven Intègrale” για βιολοντσέλο και πιάνο στο Κ.Ω.Θ., με του Δημήτρη Πάτρα και Μαριλένα Λιοακοπούλου,  Δευτέρα &  Τετάρτη 21 & 24 Μαρτίου 2022 και ώρα 20:30

 

 

21 06 2020

 

“Beethoven Intègrale” είναι ο τίτλος του διπλού αφιερώματος στη μουσική του Ludwig van Beethoven για βιολοντσέλο και πιάνο, που θα απολαύσουμε την επόμενη εβδομάδα στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (ΚΩΘ). Συγκεκριμένα, την Δευτέρα 21 και την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022, ώρα 20.30 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Μελίνα Μερκούρη» του ΚΩΘ (Φράγκων 15) με ελεύθερη είσοδο, οι διακεκριμένοι σολίστ Δημήτρης Πάτρας (βιολοντσέλο) και Μαριλένα Λιακοπούλου (πιάνο) παρουσιάζουν τις 5 Σονάτες και τα 3 Σετ Παραλλαγών – δηλαδή όλη τη μουσική που έγραψε ο συνθέτης για αυτόν τον συνδυασμό. Αναλυτικά, το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1η ΣΥΝΑΥΛΙΑ
12 Παραλλαγές σε σολ μείζονα, πάνω σε ένα θέμα από τον Ιούδα Μακαβαίο του G. F. Handel, WoO 45
Σονάτα αρ. 1 σε φα μείζονα, έργο 5 αρ. 1
- Adagio sostenuto - Allegro
- Rondo: Allegro vivace
12 Παραλλαγές στο θέμα "Ein Mädchen oder Weibchen" από τον Μαγικό Αυλό του W. A. Mozart, έργο 66
Σονάτα αρ. 2 σε σολ ελάσσονα, έργο 5 αρ. 2
- Adagio sostenuto ed espressivo - Allegro molto più tosto presto
- Rondo: Allegro
———————————————————
2η ΣΥΝΑΥΛΙΑ
7 Παραλλαγές σε μι ύφεση μείζονα, πάνω στο θέμα "Bei Männern, welche Liebe fühlen" από τον Μαγικό Αυλό του W. A. Mozart, WoO 46
Σονάτα αρ. 4 σε ντο μείζονα, έργο 102 αρ. 1
- Andante - Allegro vivace
- Adagio - Tempo d’Andante - Allegro vivace
Σονάτα αρ. 5 σε ρε μείζονα, έργο 102 αρ. 2
- Allegro con brio
- Adagio con molto sentimento d’affetto - Attacca
- Allegro - Allegro fugato
Σονάτα αρ. 3 σε λα μείζονα, έργο 69
- Allegro, ma non tanto
- Scherzo: Allegro molto
- Adagio cantabile - Allegro vivace

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, βιολοντσέλο
Ο Δημήτρης Πάτρας γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους Έλληνες ερμηνευτές της γενιάς του. Αφού ολοκλήρωσε τις μουσικές του σπουδές στο βιολοντσέλο κοντά σε διακεκριμένους σολίστ και παιδαγωγούς όπως οι F.J. Sellheim (Ανόβερο, Γερμανία) και André Νavarra (Βιέννη, Αυστρία), ξεκίνησε την καριέρα του με εμφανίσεις στις μεγαλύτερες αίθουσες συναυλιών της Ελλάδας και της Ευρώπης.

Το ρεπερτόριό του καλύπτει ένα μεγάλο εύρος μουσικών δημιουργιών, από το μπαρόκ μέχρι τα τελευταία έργα των σημαντικότερων συνθετών της εποχής μας, μερικά από τα οποία έχουν γραφτεί ειδικά για τον ίδιο. Εκτός από τις πολυάριθμες εμφανίσεις του σε συναυλίες ατομικές, μουσικής δωματίου αλλά και ως σολίστ με μεγάλες συμφωνικές ορχήστρες, ο Δημήτρης Πάτρας έχει επίσης συμμετάσχει ως σολίστ βιολοντσέλου σε παραστάσεις σύγχρονου θεάτρου, σύγχρονου χορού και multimedia performances. Διετέλεσε επί δεκαπενταετία Α΄ Κορυφαίος σόλο βιολοντσελίστας στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα με τις εμφανίσεις, η αγάπη για την Τέχνη του τον οδήγησε στη διδασκαλία. Δίδαξε σε πολυάριθμα διεθνή master classes σε όλο τον κόσμο, είναι Υπεύθυνος Τμήματος Βιολοντσέλου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, και τα τελευταία δώδεκα χρόνια είναι Καθηγητής Βιολοντσέλου στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επιθυμώντας να αναδείξει τις ανεξάντλητες ηχητικές δυνατότητες έκφρασης του οργάνου, ίδρυσε το σύνολο βιολοντσέλων “Violoncellissimo”, το οποίο απαρτίζουν 30 και πλέον τσελίστες -όλοι τους απόφοιτοι της τάξης του- και για το οποίο ήδη έχουν γραφτεί έργα σύγχρονων Ελλήνων συνθετών που παρουσιάζονται με μεγάλη επιτυχία.

ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, πιάνο
Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε πιάνο (τάξεις Νόρας Λουκίδου και Τζένης Σημηριώτη) στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Μετά την αποφοίτησή της συνέχισε δίπλα στον διεθνούς φήμης πιανίστα Bernard Ringeissen (Παρίσι) και στράφηκε ιδιαίτερα στην ερμηνεία της γαλλικής μουσικής. Εμφανίζεται συχνά σε σόλο ρεσιτάλ και ως σολίστ με ορχήστρες στις ελληνικές και ευρωπαϊκές σκηνές, ακολουθώντας παράλληλα μια πλούσια καριέρα στο χώρο της μουσικής δωματίου και συμπράττοντας με εξέχοντες καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο. Το ρεπερτόριο της καλύπτει μια ευρεία γκάμα έργων για σόλο πιάνο, κοντσέρτων και έργων μουσικής δωματίου. Είναι ιδρυτικό μέλος του Τρίο Θεσσαλονίκης. Από το 1991 κατέχει τη θέση της Α ́ Κορυφαίας στο πιάνο στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης. Παράλληλα με τη μουσική σταδιοδρομία της, ακολούθησε νομικές σπουδές και ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Δίκαιο της Τέχνης.

 

Συναυλία Covid Free

Οι θεατές εισέρχονται στον χώρο κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης:
1) πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, που εκδίδεται 30 μέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο, με ισχύ έως 90 ημέρες μετά από αυτόν, συνδυαστικά με
2) αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος ταυτοπροσωπίας.
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή, που σαρώνεται ηλεκτρονικά στην είσοδο μέσω ειδικής εφαρμογής. Οι παραπάνω υποχρεώσεις περιλαμβάνουν και ανηλίκους, 12 ετών και άνω.

Οι ανήλικοι θεατές 6 έως 17 ετών δύνανται να προσκομίζουν εναλλακτικά δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, στην οποία προβαίνει είτε οιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ. αριθμ. 1 σχετικού. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα. Τηρούνται αυστηρά όλα τα μέτρα ασφαλούς διεξαγωγής ζωντανών θεαμάτων της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού COVID-19. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

 

 

 

26/02/2022  

Το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022, ώρα 20.30 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Μελίνα Μερκούρη», Φράγκων 15, το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης παρουσιάζει τον απόφοιτό του και ταλαντούχο μουσικό-ζωγράφο, Παύλο Μιχαηλίδη, με το τζαζ σύνολό του “Paulus Quintet”.

 

 

21 06 2020

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ                                         

 

Το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022, ώρα 20.30 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Μελίνα Μερκούρη», Φράγκων 15, το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης παρουσιάζει τον απόφοιτό του και ταλαντούχο μουσικό-ζωγράφο, Παύλο Μιχαηλίδη, με το τζαζ σύνολό του “Paulus Quintet”.

Οι Paulus Quintet δημιουργήθηκαν στη Θεσσαλονίκη το 2009 από τον Παύλο Μιχαηλίδη. Παίζουν προσωπικές του συνθέσεις που κινούνται στο ύφος της contemporary jazz και έχουν ηχογραφήσει τα άλμπουμ Απλωμένος χάρτης (Unfolded Map, Dissonance Records, 2010) και Mirror Side (self-release, 2019). Παράλληλα έχουν στο ενεργητικό τους εμφανίσεις σε τζαζ φεστιβάλ, συναυλιακούς χώρους και live streaming συναυλίες με εξαιρετική απήχηση: 7ο Jazz Festival Θεσσαλονίκης, Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο, «Dissonance Records Festival», «Παρά θιν αλός», Block33, Jazz Club Duende, 5th Rhodes Jazz Festival, FabrianoInAcquarello 2021 κ.ά. Τα έργα του πρόσφατου άλμπουμ τους (Mirror Side) είναι εμπνευσμένα από καθημερινές σκηνές-βιώματα της πόλης.

Το συγκρότημα απαρτίζουν οι μουσικοί Παύλος Μιχαηλίδης (πιάνο), Γιάννης Οικονομίδης (τρομπέτα, φιλικόρνο), Μάκης Στεφανίδης (ηλεκτρική κιθάρα), Λάκης Τζήμκας (κοντραμπάσο), Αλέκος Σπανίδης (τύμπανα).

 

Ο Γιάννης Οικονομίδης γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1970. Σπούδασε ανώτερα θεωρητικά (φούγκα) και τρομπέτα (δίπλωμα) με τον Σωκράτη Άνθη. Διδάχτηκε τζαζ τρομπέτα από τον αμερικανικό Danny Hayes. Συμμετείχε σε γνωστά σχήματα της Θεσσαλονίκης όπως οι We’re Enough και οι Aroma Caribe, με τους οποίους σαν τρομπετίστας και ενορχηστρωτής έχει ανοίξει συναυλίες για τους T. Puente, C. Cruz, E. Palmieri, Los Van Van, O. Valle, A. Rodriguez, S. Turre, και έχει συνεργαστεί με τους R. Vega, H. Olivera, R. Pla. Τον Δεκέμβριο του 2010 έπαιξε συνθέσεις του στο Flushing Queens της Νέας Υόρκης, προσκεκλημένος της ορχήστρας The Latin Jazz Coalition. Έχει επίσης συνεργαστεί με Έλληνες καλλιτέχνες, όπως Μ. Πλέσσας, Ε. Ζουγανέλη, Π. Μουζουράκης, Γ. Ζουγανέλης, Σ. Ρουβάς, Λ. Μαχαιρίτσας, Δ. Σαββόπουλος, Ε. Ρεμπούτσικα, Φ. Βελεσιώτου, Άγαμοι Θύται κ.ά, διαθέτει πλούσια δισκογραφία ως session μουσικός. Τον Φεβρουάριο του 2021 κυκλοφόρησε την πρώτη του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Neverland". Διδάσκει τρομπέτα, τζαζ τρομπέτα και αυτοσχεδιασμό στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης, στο Ωδείο Καλαμαριάς «Μελωδία» και στο Δημοτικό Ωδείο Αμπελοκήπων.

Ο Λάκης Τζήμκας γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1968 και μεγάλωσε στην πόλη της Κοζάνης. Σπούδασε ηλεκτρικό μπάσο στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης και στο American Institute of Music (Βιέννη), ενώ έλαβε πτυχίο Bachelor και Master στο jazz κοντραμπάσο από το Μουσικό Πανεπιστήμιο του Graz (Αυστρία), καθώς επίσης πτυχίο με ειδίκευση κλασικού κοντραμπάσου στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχει συνεργαστεί με τους S. Jordan, J. Carter, M. Murphy, F. Pauer, M. Leviev, Σ. Παπαδημητρίου, X. Davis, D. Berkman, M. Whitfield, A. Sheppard, T. Lakatos, C. Freeman, R. Margitza, H. Chisholm, A. Gwirtzman, C. Rafailides, G. Ferris, E. Neumeister, T. Blanchard, F. Almazan, I. Papazov, T. Spassov, A. Thomas, M. Ferber, A. Nussbaum, G. Hutchinson, R. Morales, A. Moreira, A. Hoenig, J. Faulkner, J. Boudreaux κ.ά. Έχει παίξει σε διάφορα jazz festivals και jazz clubs στην Ευρώπη, στο Μαρόκο και στο Μεξικό, ενώ έχει συνεργαστεί με σπουδαίους μουσικούς της ελληνικής τζαζ σκηνής. Έχει διδάξει στο Ωδείο «Φίλιππος Νάκας» (2000-10), στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Θεσσαλονίκης (2003-05), στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου (2005-08) και στο Μουσικό Γυμνάσιο- Λύκειο Σερρών (2009-12). Από το 2012 διδάσκει στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης. Έχει συμμετάσχει και διευθύνει την Magic Road Big Band και έχει συνεργαστεί με την ΚΟΘ και την Συμφωνική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης. Είναι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Φίλων της Τζαζ και Δημιουργικής Μουσικής από το 2002. Το τελευταίο του CD με τίτλο The meeting, όπου συμμετέχει ο Mark Whitfield, κυκλοφόρησε το 2017 από την Outlandish Records. Σύντομα πρόκειται να κυκλοφορήσει δύο νέες προσωπικές δουλειές.

Ο Μάκης Στεφανίδης μεγάλωσε στην Σουηδία. Άρχισε να παίζει κλασική κιθάρα αλλά σύντομα στράφηκε στην ηλεκτρική. Ξεκίνησε σπουδές στην τζαζ κιθάρα, τζαζ αρμονία και ενορχήστρωση στο Μουσικό Σχολείο Kulturama της Στοκχόλμης. To 1989 πήγε στη Βοστώνη για να συνεχίσει της σπουδές του με υποτροφία στο Berklee College of Music, από όπου αποφοίτησε το 1993. Το διάστημα αυτό είχε την ευκαιρία να διδαχθεί από μουσικούς όπως οι J. Damian, R. Peckham, H. Crook, E. Tomassi, B. Zung και μελέτησε επίσης με τους G. Garzone και C. Banacos. Το 1993 πήρε μέρος στο Edmonton Jazz Festival με αντιπροσωπευτικό σύνολο του Berklee College of Music. Από το 1996 ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη, συμβάλλοντας δυναμικά στην τζαζ σκηνή και σε διάφορα φεστιβάλ με σχήματα όπως Plan 3, Jazz Frequency, Oleg Chaly Organ Trio, Magic Road Big Band, Milcho Leviev Quartet, Paulus Quintet, Gravity Trio, Duende Jazz Orchestra. Τον Ιανουάριο του 2003 εμφανίστηκε για μια εβδομάδα με το σχήμα της Sheila Jordan στο Half Note (Αθήνα). Έχει παίξει με σπουδαίους μουσικούς, όπως D. Rivera, C. Freeman, C. Manning, M. Garrison, K. Rosenwinkel, M. Butler, T. Okoshi, J. Kelly, J. Damian, M. Djordjevic, M. Leviev, R. Peckham, A. Mashin, P. Momchev. Από το 1996 διδάσκει τζαζ κιθάρα, τζαζ αρμονία και καλλιέργεια ακοής στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης. Το 2012 έγινε κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, όπου την διετία 2011-2013 παράλληλα με τις σπουδές του δίδαξε τζαζ κιθάρα και τζαζ σύνολα.

Ο Παύλος Μιχαηλίδης, με τις δυο ιδιότητες του μουσικού και του ζωγράφου, ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε πιάνο, ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (δίπλωμα πιάνου με τον Σ. Κασσάρα, δίπλωμα σύνθεσης με τον Λ. Χατζηλεοντιάδη και ανώτερα θεωρητικά με τους Κ. Νικήτα, Κ. Γριμάλδη, Θ. Μιμίκο και Κ. Σιέμπη). Έχει γράψει έργα για σόλο όργανο, για μικρά και μεγάλα σύνολα κ.ά. Επίσης, έχει γράψει μουσική για θέατρο, ντοκιμαντέρ και βωβό κινηματογράφο. Έργα του έχουν εκτελεστεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει συμμετάσχει ως πιανίστας σε συναυλίες κλασικής μουσικής, σύγχρονης και jazz. Έχει παρουσιάσει προσωπικές του συνθέσεις με το σχήμα του “Paulus Quintet” σε μουσικές σκηνές (Duende Jazz Bar, Block33 κ.ά) και τζαζ φεστιβάλ (Jazz Festival Θεσσαλονίκης, «Dissonance Records Festival», «Παρά θιν αλός», Jazz Rhodes Festival) και live streaming concerts (FabrianoInAqcuarello, 2021). Συνεργάστηκε με σπουδαίους μουσικούς, όπως οι D. Hayes, Σ. Παπαδημητρίου, M. Leviev, G. Lenoci, G. Mimmo, και σχήματα όπως Magic Road Big Band, Aroma Caribe, Terra Incognita, Monie&Monie Conniente, Paulus Quintet, Noisy Cut κ.ά. Η δισκογραφία του περιλαμβάνει τα άλμπουμ Monie&Monie Conniente (FM Records, 1998), Compilation Cd (Jazz Society Thessaloniki, 2006), Chamber Music Anthology (2008), Present Perfect vol. 1 (2010) και δύο προσωπικά CD: Απλωμένος Χάρτης (Unfolded Map, Dissonance Records, 2010) και Mirror Side (self-release, 2019). Στη ζωγραφική είναι αυτοδίδακτος. Τα έργα του είναι κυρίως υδατογραφίες με εστίαση τον τελευταίο καιρό στη μαύρη σινική μελάνη και με θέματα αντλούμενα κυρίως από το αστικό τοπίο και τη φύση. Στο ενεργητικό του μετρά εικαστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ιταλία, Ισπανία, Πακιστάν, Γαλλία, Βουλγαρία, Ινδονησία, Κόσσοβο, Μαλαισία). Από το 2016 είναι μέλος του ΣΚΕΤΒΕ και από το 2003 είναι καθηγητής μουσικής στη Δημόσια Εκπαίδευση.

Ο Αλέξανδρος Σπανίδης γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1976. Χάρη στο πάθος του πατέρα του με την μουσική και έχοντας ως ερέθισμα τον αδερφό του που σπούδαζε πιάνο, ξεκίνησε την ενασχόλησή του με την μουσική και τα drums σε ηλικία 12 ετών ως αυτοδίδακτος. Στα 16 του γράφτηκε στο τμήμα drums & percussion του Νέου Ωδείου Θεσσαλονίκης, όπου φοίτησε για 4 χρόνια και ολοκλήρωσε έναν κύκλο σπουδών στο drumset και πέρασε στην Μέση Σχολή Κρουστών με τον C. Baka). Συνέχισε τις σπουδές του στο τμήμα κλασικών ευρωπαϊκών κρουστών του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης με τον Α. Βασιλειάδη (μαρίμπα, βιμπράφωνο, τυμπάνια) και αποφοίτησε το 2003 με Άριστα. Φοίτησε επίσης στο τμήμα Ενοργάνωσης και Διεύθυνσης Μπάντας με τον Κ. Ζαρίμπα και αποφοίτησε το 2005. Από τότε ασχολείται με την διδασκαλία σε διάφορα κρατικά και μη ιδρύματα της χώρας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και μαθήματα στην Ελλάδα και την Ευρώπη με πολλούς από τους κορυφαίους drummers, όπως οι J. Chapin, A. Hoeniq, G. Jackson, P. Erskine, D. Weckl, K. Dennard, L. White, G. Hutchinson, F. Mela, R. Gatto, J. Griffin, G. Mel, Κ. Αναστασιάδης και ο μαριμπίστας G. Nagy. Έχει συνεργαστεί με τους S. Jordan, M. Leviev, D. Berkman, J. Wylie, D. Rivera, C. Bailey, P. Momchev, V. Blagoev, M. Weisberger, N. Travis, P. Saltchev, S. Helle, N. “King” Maimone, M. Abrahms, O. Gatto, O. Chaly, Μ. Στεφανίδη, Blues Wire, Nasa Funk, Κ. Μαγγίνα, Χ. Ιωάννου, Β. Ξενόπουλο, Δ. Τσάκα, με τους συνθέτες Γ. Μαρκόπουλο, Μ. Πλέσσα, Γ. Καζαντζή, και με τους Ε. Τσαλιγοπούλου, Bogaz Musique, Π. Παυλίδη και B-movies, Θ. Τσάτσου κ.ά.

 

Στο πρόγραμμα της συναυλίας θα ακουστούν πρωτότυπες συνθέσεις από το νέο άλμπουμ Mirror Side,αλλά και κάποιες πιο πρόσφατες, εμπνευσμένες από καθημερινές σκηνές-βιώματα της πόλης.

covid free white

 

Συναυλία Covid Free – Σάββατο 26.02.2022
Οδηγίες προσέλευσης ακροατών/θεατών

ΑΜΙΓΕΙΣ ΧΩΡΟΙ
Ποσοστό πληρότητας 100%.
Οι ακροατές/θεατές εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης:
πιστοποιητικού εμβολιασμού
ή
πιστοποιητικού νόσησης
συνδυαστικά με αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος ταυτοπροσωπίας.
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή (εκτυπωμένα) είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του ακροατή/θεατή, και σαρώνονται ηλεκτρονικά στην είσοδο μέσω ειδικής εφαρμογής.
Οι ανήλικοι ακροατές/θεατές από τεσσάρων (4) έως δεκαεπτά (17) ετών δύνανται να προσκομίζουν εναλλακτικά δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου.

Οι Σπουδαστές του ΚΩΘ εισέρχονται επιδεικνύοντας το πιστοποιητικό ή την δήλωση που χρησιμοποιούν για την είσοδό τους στα μαθήματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρώς σειρά προτεραιότητας κατά την άφιξη των θεατών στον χώρο του ΚΩΘ.
• Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική κατά τη είσοδο/έξοδο και στη διάρκεια της συναυλίας.
• Τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που εκδίδονται από την Γενική Γραμματεία Σύγχρονου Πολιτισμού και αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

 

 

 

Χορηγικά Προγράμματα
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης

    Πρόταση χορηγίας,
    Εκπαιδευτικά προγράμματα
    Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης

    Νοέμβριος 2018 – Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • Τα μαθήματα αλλιώς

    Πρόταση χορηγίας για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού-καλλιτεχνικού, επιμορφωτικού forum
    «Τα μαθήματα αλλιώς»

    30 Μαρτίου – Απριλίου 2019
    Περισσότερα
  • Πρόταση χορηγίας για την οργάνωση συναυλίας της ορχήστρας εφήβων του Κ.Ω.Θ με έργα γραμμένα ειδικά για την ανωτέρω ορχήστρα.

    Πρόταση χορηγίας για την οργάνωση συναυλίας της ορχήστρας εφήβων του Κ.Ω.Θ με έργα γραμμένα ειδικά για την ανωτέρω ορχήστρα

    Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • Το Άρωμα της Μουσικής - Ανοιχτή πόρτα στους νέους

    Πρόταση χορηγίας για διοργάνωση συναυλίας για την παρουσίαση & ανάδειξη νέων σπουδαστών που διακρίνονται στους διαγωνισμούς του Κ.Ω.Θ.
    Το Άρωμα της Μουσικής - Ανοιχτή πόρτα στους νέους

    Χειμώνας 2018-2019
    Περισσότερα
  • ορχήστρα δωματίου Contra Tempo

    Πρόταση χορηγίας για την υποστήριξη της ορχήστρας δωματίου "Contra Tempo"

    Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • παράσταση Opera Buffa

    Πρόταση χορηγίας, για την παράσταση "Opera Buffa" - Υποστήριξη νέων καλλιτεχνών

    Δεκέμβριος –Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • Αριστοφανική κωμωδία Όρνιθες

    Πρόταση χορηγίας της Αριστοφανικής κωμωδίας «Όρνιθες» διασκευασμένη σε παραμύθι με μουσική υποστήριξη και χορό

    Μάρτιος και Μάιος 2019
    Περισσότερα
  • δημιουργία βιβλίου και εκπαιδευτικού cd/dvd

    Πρόταση χορηγίας για τη δημιουργία βιβλίου και εκπαιδευτικού cd/dvd με πρωτότυπα μουσικά έργα γραμμένα για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας

    Εντός του 2019
    Περισσότερα
  • κατασκευή επιτραπέζιου εκπαιδευτικού παιχνιδιού

    Πρόταση χορηγίας για την κατασκευή επιτραπέζιου εκπαιδευτικού παιχνιδιού με τίτλο «Η μουσική και ο κόσμος της»

    Εντός του 2019
    Περισσότερα
  • έκδοση ιστορικού λευκώματος

    Πρόταση χορηγίας για την έρευνα και την έκδοση ιστορικού λευκώματος του πρώτου Διευθυντή του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης κ. Καζαντζή Αλέξανδρου

    Εντός του 2019
    Περισσότερα
  • Ανάδοχος μουσικού οργάνου

    Ανάδοχος μουσικού οργάνου

    Πρόταση συντήρησης μουσικού οργάνου από 10 euro το μήνα.
    Περισσότερα

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι


 on line Κατάλογος Βιβλιοθηκών ΑΠΘ      Bιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας      Σύλλογος Γονέων του ΚΩΘ      Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος      Συλ. Κατ. Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών